Den 21 Juli

Den 21 Juli är något av en speciell dag. Den ser och låter inte så mycket för omvärlden, men mellan mig och Rickhard är det något av helig. Det var igår som Rickhard för tre år sen inser hur mycket pengar han har och därför ringer sin käre vän Lage och undrar om inte han och Lage ska åka till Täby och strö cash omkring sig.

På den dagen startade ett löfte om att den 21 Juli var något magiskt, nåt att bevara. Tre år i rad har vi nu spenderat den 21 Juli, tillika spenderat våra pengar tillsammans. Gårdagen var den tredje, och fortfarande lika magisk.

Roslagsbanan gick 11.47 och jag mötte Rickhard på Stationen 11:46. Väl framme vid Tekniska gick vi till Jam, spelade gitarr och banjo och njöt av snygga elguror:) För att inte döda ert intresse helt eftersom det här är en Betygsättarblogg och inte en ''först-gjorde-vi-det-här-och-sen-gjorde-vi-det-här-blogg'' så ska jag korta ner hela dagen till att vi köpte Skivor, skor och kläder samt åt på Max, skrattade åt ''Dreeeesssman''-tjejen, skrek åt alla jävla kommunister i stan och diskuterade Oaktrees och Old Countries:D

Behöver jag säga mer än att det var en tio av tio dag?:D



Take care// Lage


Kommentarer
Postat av: Rickhard

Låt mig fälla den första kommentaren, det var en underbar dag som alla andra år, och dressman kvinnan gjorde det hela litte rolligare. Men nu ska jag samt ge dig korrekt fakta : Kommunister har röda regplåtar, det e dessa Diplomatjävlar som bär blåa! Och det e personer som jobbar från ett helt annat land och kan göra va dom vill i alla situationer :D

2009-07-22 @ 16:47:14
Postat av: ida

LAGE LAGE LAGE GILLAR DU NIP TUCK

2009-07-26 @ 12:49:10
Postat av: Lage

Ja Ida, jag avgudar Nip/Tuck:D Hur så:D?

2009-07-27 @ 15:00:35
URL: http://skalamellanettatio.blogg.se/
Postat av: Lage

Ja Ida, jag avgudar Nip/Tuck:D Hur så:D?

2009-07-27 @ 15:06:31
URL: http://soisyourfaces.blogg.se/
Postat av: ida

för då äger du 8>

bara du inte bara har sett 5e säsongen >:'(

2009-07-27 @ 18:09:58
Postat av: Lage

Hahaha nejnej, jag gillar det men har liksom bara sett det på TV, ingen aning om var det var för jävla säsong jag tittade på XD

2009-07-28 @ 20:56:51
URL: http://soisyourfaces.blogg.se/
Postat av: ida

bög, säkert den som va på nyss under vårterminen, 5e säsongen den sämsta xD fy på dej kolla på 1-4 ist hihi

2009-07-29 @ 00:04:34
Postat av: Lage

Hahaha, ja jag får väl ta och se dom:P

2009-07-29 @ 10:30:55
URL: http://skalamellanettatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0