Harry Potter and The Half Blood Prince!



Lördagen den 18;e Juli såg jag senaste harry potter filmen.
Det här är 6;e Harry Potter filmen och kan även vara en av dom bästa hittils!?

Den här filmen är välskapad och har använd sig av mycket snygga effekter och är även första filmen som har kärlek involverad, om man nu är intresserad av sådant. Den innehöll inte bara romans utan ännu mer action än i de andra filmerna. I denna film ses inte Harry som ett litet barn längre utan de visar flera gånger att de behöver honom, Den utvalde.  Under filmen hann jag uppleva Sorg, Kärlek, spänning och jag hoppade även till engång!

Det jag blev besviken på under denna film var att det inte hände något stort. Under de tidigare filmerna har Harry slagits mot Voldemort som både ung och gammal och därmed gett filmerna ett ordenligt slut. Den här filmen var mer som en lång början till nästa film.



Kommentarer
Postat av: sophie

tack jonathan

2009-07-19 @ 12:18:24
URL: http://partalitegranna.blogg.se/
Postat av: Catrin

Håller med, en lång början till nästa film.

2009-08-06 @ 17:00:32
URL: http://xenobia.blogg.se/catrinsnyablogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0