Lost In Translation

Kalle här, skriver två inlägg på raken här nu...om man nu får det? Jag har precis sett "Lost In Translation" som jag lånade av Jacob igår. Ja, vad ska man säga...mycket trevlig film om två personer som inte riktigt känner sig hemma i Tokyo. De träffas på hotellet och blir med tiden riktigt goda vänner. Huvudrollerna spelas av Bill Murray och Scarlett Johansson.



Jag tyckte att filmen var mysig och underhållande. Kanske skulle jag tycka annorlunda när jag är pigg och alert klockan 14:32 på dagen men nu är det morgon och jag har inte sovit något sen nästan ett dygn sen. Bill Murray kör som vanligt med sitt uttråkade och trötta ansiktuttryck men gör en strålande insats. Jag ska lista upp de 5 bästa scenerna i filmen:

1. Bill Murray dansar.
2. Bill Murray står i duschen.
3. Bill Murray sjunger karaoke.
4. Bill Murray åker taxi.
5. Bill Murray på strippklubb.

Japp, mycket Bill Murray kanske...men vilken kille han är! Jag sätter 7/10 på den här filmen, motivering; Lättsam film som man blir glad av, funkar alla tider på dygnet.



Kalle


Kommentarer
Postat av: Jonathan | Strumpludd

Vad det bröst med filmen?

2009-07-19 @ 01:32:46
URL: http://skalamellanettatio.blogg.se/
Postat av: Kalle

nej tyvärr :(

2009-07-19 @ 01:55:08
Postat av: Jacob

Det är det ju visst det? :O Strippklubben?

2009-07-19 @ 13:22:15
Postat av: Kalle

ja just ja :D

2009-07-20 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0