Strumpludd

Strumpis (Jonathan) beordrade mig att betygsätta hans signatur som han använder sig av i slutet av sina inlägg.



Ja, vad ska man säga...Den övre delen känner jag igen från hans hemsida där headern ser ungefär ut så där, om det inte är just den? Jag gillar inte direkt Strumpludd-texten på något sätt, varför vet jag inte men den tilltalar mig inte. Men den är annorlunda och det gillar jag. Skuggningen är däremot riktigt snygg. Sen om man tittar under den så ser man "Rates" vilket jag personligen tycker är skitsnyggt verkligen. Känns lite som ett typsnitt som skulle kunna användas i ett äldre spel. Det är också snyggt med en svart färg som går över till blått, och det smälter in bra med bilden som helhet. Ramen runt går inte direkt att säga så mycket om. Jag tycker att det är en okej ram men vet inte riktigt hur han skulle ha förbättrat den. Runda kanter är i allafall snyggare än raka.

Jag ger signaturen 7/10 för att den är snygg och stilren. Det som sänker betyget är att Jonte är väldigt förutsägbar eftersom att jag trodde att den skulle se ut så här på ett ungefär, allt förutom "Rates" som är oväntat och snyggt. Med den här signaturen så känns det som ett krav att vi andra som skriver här på bloggen också skaffar oss en form av signatur.



Kalle


Kommentarer
Postat av: Jonathan | Strumpludd

Nä men fixa en signatur då, du har ju MVG i webdesign ;-)

2009-07-19 @ 01:55:04
URL: http://skalamellanettatio.blogg.se/
Postat av: Kalle

haha, ja får göra det ja

2009-07-19 @ 01:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0